Indtast din registrerede e-mail:
Indtast ny adgangskode:

Lonnie Krimme - Regnskabschef

Mobil:​

E-mail:

Lonnie Krimme

 Regnskabschef

Stilling

Regnskabschef

Faglig profil

Regnskabschef med 21 års erfaring

  • Opstart af virksomheder
  • Projektstyring, primært i byggebranchen
  • Opstart og implementering af regnskabssystemer, herunder C5, NAV16, E-conomic, Mammut, Oracle, AS400
  • Ansvarlig for alle regnskabsfunktioner, herunder debitor, kreditor, finans, diverse afstemninger, momsregnskab, årsregnskab til revisor, joint venture sager
  • Ansvarlig for garantistillelser, herunder oprettelse og videreformidling
  • Ansvarlig for bankintegration til regnskabssystem
  • Ansvarlig for løn til medarbejdere for funktionærer og timelønnede i Danløn, Bluegarden og EG Lønservice
  • Ansvarlig for udvikling af medarbejdere
  • Ansvarlig for ansættelse indenfor regnskab
  • Ansvarlig for indrapportering til SKAT
  • Ansvarlig for lønsumsindberetning til Dansk Byggeri
  • Ansvarlig for refusionssøgning
  • Erfaring med nationalt og globalt samarbejde
  • Udvikling og implementering af uddannelsesmateriale

​​

Erhvervserfaring

​Regnskabschef, KBS BYG A/S & Københavns Byggestyring A/S, KBS Tømrer, KBS Murer
2005 -


​Ansvarlig for:
Regnskabschef med ansvar for 4 virksomheders bogholderi og løn.
Opstart af virksomheder og tilhørende økonomisystemer og lønsystemer. Udvikling og implementering af samtlige processer i bogholderi og løn, med speciale i projektstyring. Ansvarlig for virksomhedernes samarbejde med banker. Ansvarlig for indberetning og refusionssøgning. Ansvarlig for rekruttering af regnskabsassistenter.

Regnskabsassistent, tesa A/S
September 2003-Marts 2007

Ansvarlig for:
Regnskabsansvarlig for de baltiske lande; Estland, Letland og Litauen i Shared Service Center.

Regnskabsassistent, MT Højgaard
Oktober 2000 – September 2003

Ansvarlig for:
Regnskabsassistent med ansvar for alle debitor og kreditor funktioner.

Ansvarlig for:
garantistillelser vedrørende bygherre og underleverandører. Derudover ansvarlig for måneds- og årsafslutning og diverse afstemninger. Projektarbejde med implementering af nyt økonomisystem Axapta.

Regnskabsassistent, PR Reklame
Januar 1999 – september 2000

Ansvarlig for:
Regnskabsassistent med ansvar alle bogholderiets opgaver.

Administrativ funktion

Medarbejder i KBS BYG A/S

Uddannelse

1997-1997 - Uddannelse i almen bogføring/økonomi, VUC Vestvolden

1994-1996 - Kontoruddannelsen med speciale i regnskab, Copenhagen
Business College

Efteruddannelse

2016 - Kursus, skat og moms for regnskabschefer
2013 - Kursus i ansættelsesret og personalejura
2012 - Kursus Mammut, årsafslutningsseminar
2006 - Kursus i regneark for administrative funktioner
2003 - Merkonomkursus, ledelse og samarbejde
2001 - Merkonomkursus, virksomhedsorganisation
2000 - Kursus, MS-Access 2000
1998 - Merkonomkursus, virksomhedsøkonomi​

IT Kompentencer

  • ​Microsoft Office, Word, Excel, Power Point og Outlook
  • NAV16
  • C5
  • SAP
  • E-conomic
  • Mammut
  • Axapta
  • Oracle
  • AS400 (PC Mellemkalk)
  • Fangebogholderiet, lønsystem, Anstalten ved Herstedvester
  • Danløn
  • EG Lønservice
  • Bluegarden
  • Kendskab til netbankssystemer

KBS BYG A/S

Stamholmen 193 F, 2. tv.

2650 Hvidovre

CVR: 28119682​

Postadresse: Bredstensvej 14, 2610 Rødovre

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.